{Ціни на паливо ростуть в Верхньому Гусиному|Подорожання палива, який вихід?|Перші електрокари в Верхньому Гусиному|Собівартість 1-го кілометру заправки авто в Верхньому Гусиному}

Автомобільна тема Верхнього Гусиного вже не раз піднімалась на сторінках нашого сайту. Ми писали про можливість придбати євроавтівки за дешевими цінами та податки, що потрібно сплатити за їх розмитнення. Якщо йти у ногу з часом і дивитись далеко вперед, можна спостерігати про цікаву тенденцію. Франція, Норвегія, Великобританія, Нідерланди і Данія вже оголосили про наміри з 2030 року повністю відмовитись від продаж бензинових і дизельних авто. На зміну прийдуть електрокари. Чому так? Зі шкільних знань ми пам’ятаємо, що джерела енергії поділяються на відновлювальні (енергія сонця, вітру, води…) та не відновлювані (газ, нафта та інші корисні копалини). Останні, як правило, рано чи пізно закінчаться, принаймні буде їх більший дефіцит. А бути залежним від поставок тієї ж нафти та газу з «братньої» Росії вже ніхто не хоче. Отже, уряди більшості європейських країн проводять ряд заходів, в тому числі інформаційних серед населення щодо продажу електрокарів. Сьогодні в Верхньому Гусиному ми спостерігаємо чергове підняття цін на бензин, дизельне паливо та газ з липня цього року. Досить зрозумілу картину можна побачити в декількох графіках.



Більш точну інформацію видно на сайті Мінфіну на мережах АЗС, що знаходяться поблизу Верхнього Гусиного нашої області.

Як діяти в даному випадку? Правильно! Беремо приклад з європейців. Електрокари ще не так поширені в країні, як в них, але ми можемо вже сьогодні зробити певні розрахунки. Бюджетний Nissan Leaf можна придбати за 10-15 доларів США. Для 100 кілометрового пробігу в Верхньому Гусиному потрібно 15кВ*г влітку або 20 кВ*г взимку електроенергії. При цьому легко визначити вартість проїзду одного кілометру влітку – 15кВ*г *1,68грн. (вартість електроенергії)/100км = 25коп. або взимку – 20кВ*г *1,68грн./100км = 34коп. При наявності двотарифного (нічного) лічильника електроенергії собівартість проїзду одного кілометру зменшиться у 2 рази, відповідно 12 та 17 копійок. Якщо брати подібні бензинові автомобілі такого класу з потужністю 109 к.с. – то це Chevrolet Lacetti. Він споживає близько 10 літрів бензину в міському циклі на 100 кілометрів. При вартості палива в 35 грн. маємо прорахувати, що собівартість пробігу 1-го кілометру буде складати 3,5 гривень. Це більш, ніж в 10 разів дешевше, ніж в електрокарі.

Який висновок необхідно зробити жителям Верхнього Гусиного? Перш ніж купувати дешеву іномарку на євробляхах, необхідно подумати, чи достатньо буде коштів, щоб її заправити через декілька років. Подумайте також про навколишній світ, екологію села. Забруднення від двигунів внутрішнього згорання менше буде приносити шкоди суспільству. До нових зустрічей!

Прес служба громади


15.10.2018р.


23124









Поділіться сторінкою в соцмережах:
  Закрити  
  Закрити