|
Question
Хто Ваш улюблений співак/співачка?
Хто Ваш улюблений співак/співачка?
Answer
Yevgeniy Kovalev - Тіна Тернер
Yevgeniy Kovalev - Тіна Тернер
Question
Яка Ваша улюблена тварина?
Яка Ваша улюблена тварина?
Answer
Yevgeniy Kovalev - Собака
Yevgeniy Kovalev - Собака
Question
Ви граєте в комп'ютерні ігри?
Ви граєте в комп'ютерні ігри?
Answer
Yevgeniy Kovalev - Ні
Yevgeniy Kovalev - Ні
Question
На кого Ви рівняєтесь в житті, хто для Вас є взірцем для наслідування?
На кого Ви рівняєтесь в житті, хто для Вас є взірцем для наслідування?
Answer
Yevgeniy Kovalev - Ісус Христос
Yevgeniy Kovalev - Ісус Христос
Question
Що хотіли б Ви змінити в людях?
Що хотіли б Ви змінити в людях?
Answer
Yevgeniy Kovalev - Нічого
Yevgeniy Kovalev - Нічого
Question
Чи доводилось Вам працювати в торгівлі, які успіхи?
Чи доводилось Вам працювати в торгівлі, які успіхи?
Answer
Yevgeniy Kovalev - Так. Дуже гарні
Yevgeniy Kovalev - Так. Дуже гарні
Прес-реліз це …
… Інформаційне повідомлення для преси. У ньому може бути новина, анонс події, позиція по якомусь питанню або реакція на позицію. Три кити, на яких тримається будь-якій прес-реліз — це новизна, актуальність та інформативність.
Навіщо потрібен прес-реліз
Ось 4 основні завдання, з якими відмінно справляються прес-релізи.
01. Розповісти про новини широкої аудиторії і підвищити впізнаваність бренду
Історія, розказана засобами масової інформації, викликає інтерес і довіру у широкої аудиторії. Публікації в пресі допомагають привернути більше уваги, викликати суспільний резонанс і підвищити впізнаваність бренду.
02. Побудувати стійкі і успішні відносини з медіа
Журналісти шукають новини та «смачні» історії. Тому розсилка прес-релізів — справа взаємовигідна. Допомагаючи пресі знайти гідні інформаційні приводи, ви зможете побудувати успішну співпрацю з медіа партнерами.
03. Контролювати імідж і сприйняття продукту вашого бренду
Прес-реліз — це не тільки розповідь про ваш бренд, а й можливість формувати його імідж і контролювати сприйняття вашого бренду аудиторією. Розсилка прес-релізу — це спосіб захистити свій продукт, захід або позицію від невірного трактування.
04. Привести клієнтів, збільшити обсяг продажів
Нова колекція одягу, унікальна акція від авіакомпанії або запуск освітнього проекту — все це потребує реклами, а бренди — залучення клієнтів. Прес-релізи допомагають справлятися і з цими завданнями.
Але врахуйте, що тексти з прямою рекламою часто не розглядаються редакційними відділами видань, а направляються до відділу реклами та маркетингу.
Answer
Yevgeniy Kovalev - 3 роки
Yevgeniy Kovalev - 3 роки
Answer
Yevgeniy Kovalev - Так
Yevgeniy Kovalev - Так
Answer
Yevgeniy Kovalev - Так
Yevgeniy Kovalev - Так
|
Close |