{Електронний кабінет для платників податків Четвертинівки|Платники податків Четвертинівки з електронним кабінетом|Що робити без податківців у Четвертинівці?|Хто замінить податківців у Четвертинівці?} Історія існування Державної Податкової або Фіскальної Служби України починається ще з часів 90-х років. Багато хто з жителів Четвертинівки пам’ятає роздуті штати податківців, які були зосереджені на поставлених завданнях. В ті часи ніхто не міг повірити в п’ятикратне скорочення чисельності таких службовців за останні 10-15 років. Як справляються податківці в таких умовах і як обслуговуються платники податків Четвертинівки тепер спробуємо розібратись в даній статті.
Звісно, розвиток телекомунікацій і комп’ютеризація не стоїть на місці. Фіскальна служба створила електронний кабінет платника податків, який дає можливість дистанційно бути на зв’язку з фіскальною службою 24 години на добу. Для малого суб’єкта підприємницької діяльності – це ідеальний варіант обслуговування, причому безкоштовний. Для входу до електронного кабінету потрібно отримати ЕЦП. Як його отримати, ми писали раніше. Оберіть АЦСК (та установа, де видавався ключ – податкова, ПриватБанк, тощо), файл самого ключа, введіть його пароль, натисніть «Зчитати», доки не вийде сам ключ з реквізитами платника податків. І тільки тоді тисніть «Увійти».
Зменшуючи особистий контакт податківців з платниками податків Четвертинівки, можна економити свій час, нерви та кошти. Разом з тим знижується вірогідність вимагання і отримання хабарів. Звісно, що в даному матеріалі не можливо охопити всі моменти використання електронного кабінету. При виникненні питань звертайтесь до інформаційного довідкового центру ДФС 0 800 501 007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів - за тарифами операторів мобільного зв’язку). Прес служба громади 18.12.2018р. 163652 |
Поділіться сторінкою в соцмережах:
Закрити |