{Кому задати запитання в Колоно-Миколаївці?|Хто відповість на питання жителів Колоно-Миколаївки?|Як працює сервіс «Запитань-Відповідей» в Колоно-Миколаївці|Перевірений сервіс пошуку в Колоно-Миколаївці}

Які б не були ідеальні алгоритми пошукових систем, вони ніколи не врахують потреби місцевого пошуку. Світова павутина ще не знайшла відповідей, які стосуються всіх деталей нашого села. А питань може бути багато. Особливо в гостей чи звичайних туристів. Хто може допомогти знайти, де живе місцева знахарка? Як перейменували вулиці? Розклад руху маршруток. Де знаходиться поховання земляків в Колоно-Миколаївці? Для таких запитань ані Гугл, ані Яндекс не відображає результатів, бо не знає, до якого населеного пункту вони відносяться. На сайті Колоно-Миколаївки вже давно існує розробка «запитань – відповідей», що вирішує проблему місцевого пошуку. Задати питання можна без реєстрації, тобто анонімно. А якщо ви зареєстровані, то можна відправляти питання прямо від свого імені.


Запитань може бути багато, всі вони розміщуються в часовій послідовності зверху сторінки Колоно-Миколаївки. Ось примірний вигляд запитань типового села нашого сайту.


Відповідати на запитання може кожен зареєстрований учасник сайту. При цьому запитання з відповіддю переноситься нижче – на форум Колоно-Миколаївки. Всі, хто підписались на оновлення сторінки села, отримають сповіщення на електронну адресу щодо збереження відповіді на форумі. Для того, щоб підписатись на оновлення сторінки, варто ввести свій е-мейл знизу форуму. Без підписки на оновлення сторінки радимо вказувати ваші контакти, щоб тоді легко можна було з вами зв’язатись.

Самі запитання переносяться з верхньої частини сторінки на форум, якщо воно розміщено надто довго без відповіді. Бувають випадки, коли потрібно видалити непристойне чи неактуальне запитання. Це може зробити кожен зареєстрований учасник. Для цього потрібно дати на нього банальну відповідь і видалити його з форуму як власний запис.

Для більшого обговорення і розвитку сайту Колоно-Миколаївки давайте своєчасно відповіді на поставлені запитання. Тоді користувачів значно побільшає. Разом можна буде долати всі перешкоди в напрямку покращення інформаційної обізнаності населення села.

Прес служба громади


11.01.2019р.


88975









Поділіться сторінкою в соцмережах:
  Закрити  
  Закрити