{Що треба зробити перед початком будівництва в Підзамочку?|Куди подавати повідомлення перед початком будівельних робіт?|Кого повідомляти в Підзамочку про початок будівництва?|Будівництво в Підзамочку, з чого почати?}

Не варто витрачати дорогоцінний час жителів Підзамочка в питаннях, які потрібно вирішити швидко, надійно, безкоштовно і без зайвих зусиль. Мова йде про онлайн сервіси, що вже не один рік надаються державою. Вони доступні в Підзамочку також, як і по всій Україні. І сьогодні ми поговоримо про будівництво приватних будинків. Не всі знають, що перед початком будівництва треба подати повідомлення про початок будівельних робіт, що здійснюється на підставі будівельного паспорту. Це потрібно для тих мешканців Підзамочка, що вирішили побудувати будинок, не вище 2-х поверхів та не більше 300 квадратних метрів, або сарай чи гараж. Раніше необхідно було йти до державної архітектурної інспекції (районний відділ архітектури) і записуватись на прийом у вільний час до потрібного спеціаліста. Тепер це можна зробити через Інтернет.

На сайті Державної Архітектурно-Будівельної Інспекції є електронні адміністративні послуги, зокрема на етапі виконання будівельних робіт потрібно обрати повідомлення про початок будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорту. Далі буде вичерпний перелік роз’яснень по даній послузі, нормативні документи, вказується про безоплатність послуги та про терміни надання повідомлення даної послуги (3 дні). Результатом надання адміністративної послуги буде внесення даних до єдиного реєстру дозвільних документів. Ми вибираємо фізичну особу, вводимо 2 рази свою електронну пошту (туди прийде відповідь про внесення даних).



Внесення самого повідомлення передбачає введення даних щодо самого заявника (ПІБ, паспорту, адреси проживання, тощо), а також даних земельної ділянки Підзамочка. Саме цікаве відбувається під час введення кадастрового номеру. В режимі онлайн ведеться перевірка та вибір саме тієї ділянки села, що ми вводимо на сайті. Подання такого повідомлення в паперовому вигляді передбачає додаткову перевірку на правильність введення кадастрового номеру, а це додатковий час. Заповнення в електронному вигляді як правило усуває помилки шляхом підказок і порад, в той час як на папері можна зробити чимало помилок і переписувати заново. Для відправлення повідомлення необхідно вибрати свій особистий ключ (ЕЦП або електронний цифровий підпис, див. статтю за 22 липня цього сайту про те, як його отримати).

Все. Вдалий початок, це половина справи. На останок необхідно тільки побажати успішного будівництва для всіх жителів, а Підзамочку – розбудови у всіх проявах.

Прес служба громади


25.07.2018р.


109256









Поділіться сторінкою в соцмережах:
  Закрити  
  Закрити