{Ви готові перейти до іншого мобільного оператора?|Міняєте оператора, номер залишається|Який оператор найкращий у Суколі?|2% жителів Суколя готові змінити оператора}

Ще одним каменем спотикання на шляху до заможного життя мешканців Суколя є відсутність здорової конкуренції на ринку мобільних послуг. Київстар, Лайфсел, Водафон замикають трійку постачальників мобільного зв’язку. Про який розвиток телекомунікаційних послуг може йти мова, якщо Україна – єдина країна в Європі, для громадян якої не підключена послуга по закріпленню номеру телефону при переході до іншого оператора. Це прив’язує кожного жителя Суколя до оператора, який не поспішає знижувати ціни на послуги, бо знає, що абоненти нікуди не підуть. Переважна більшість мешканців хутора цінує зв'язок з дорогими людьми і не наважується змінювати свій номер. Це замкнуте коло ніколи не розірвалось би, якщо…

Світова цивілізація з самого початку розвитку мобільної індустрії передбачила такий гачок для абонентів своїх операторів. Тому уряди більшості країн лобіювали інтереси простих людей і запроваджували послугу зі збереження номеру телефона при переході до іншого мобільного оператору. Це відбулось у Великобританії (1999р.), Німеччині та Італії (2002р.), Франції та США (2003р.), Польщі (2006р.), Білорусі (2012р.), Росії (2013р.). В Україні процес підключення такої послуги розпочнеться орієнтовно з лютого 2019 року. А міг би розпочатись ще декілька років тому. Не треба ще раз тицяти пальцями, щоб дати зрозуміти, хто ставив палки в колеса такому нововведенню. Навіть ключові ЗМІ не піднімали це питання на високому рівні, адже тема ця глибоко завуальована в невідомих надуманих складнощах. Вказують на судові тяганини між учасниками тендеру, тепер технічні проблеми. Віримо, що крапка в цьому питанні нарешті буде поставлена.

Є декілька міфів, що ускладнюють цей довготривалий процес. Кажуть, що по-необізнаності можна буде витратити всі гроші, бо номер оператора не відповідатиме фактичному номеру. В такому разі не хвилюйтесь, для таких абонентів буде лунати голосове попередження при наборі номеру, який не співпадає з номером оператору. Сам перехід після ідентифікації абонента займе декілька годин, а не діб, як лякають деякі «експерти». Плата за послугу по зміні оператора також буде достатньо помірною, вона точно покриє всі надмірні витрати, що були нараховані попереднім оператором. Громадська необізнаність жителів Суколя створює гальма для їх повноцінного розвитку. Небажання щось змінювати в своєму житті ще більше ускладнює ситуацію. Боротись за свої права потрібно.

Прес служба громади


07.07.2018р.


20064









Поділіться сторінкою в соцмережах:
  Закрити  
  Закрити