{Електронний кабінет для платників податків Асканія-Нової|Платники податків Асканія-Нової з електронним кабінетом|Що робити без податківців у Асканія-Новій?|Хто замінить податківців у Асканія-Новій?}

Історія існування Державної Податкової або Фіскальної Служби України починається ще з часів 90-х років. Багато хто з жителів Асканія-Нової пам’ятає роздуті штати податківців, які були зосереджені на поставлених завданнях. В ті часи ніхто не міг повірити в п’ятикратне скорочення чисельності таких службовців за останні 10-15 років. Як справляються податківці в таких умовах і як обслуговуються платники податків Асканія-Нової тепер спробуємо розібратись в даній статті.

Звісно, розвиток телекомунікацій і комп’ютеризація не стоїть на місці. Фіскальна служба створила електронний кабінет платника податків, який дає можливість дистанційно бути на зв’язку з фіскальною службою 24 години на добу. Для малого суб’єкта підприємницької діяльності – це ідеальний варіант обслуговування, причому безкоштовний. Для входу до електронного кабінету потрібно отримати ЕЦП. Як його отримати, ми писали раніше. Оберіть АЦСК (та установа, де видавався ключ – податкова, ПриватБанк, тощо), файл самого ключа, введіть його пароль, натисніть «Зчитати», доки не вийде сам ключ з реквізитами платника податків. І тільки тоді тисніть «Увійти».




Меню електронного кабінету дозволяє отримати перелік послуг, про які платники податків Асканія-Нової могли раніше тільки мріяти. Не обов’язково придбавати Медок, Сонату чи інше програмне забезпечення з відправки звітів. З електронним ключем можна створити, заповнити, підписати і відправити звіти прямо на цьому сайті ДФС.




Всі подані звіти зберігаються по періодах, вони є тим архівом, що буде в кожного платника податків при зміні ПК чи ноутбука. Навіть якщо Ви раніше подавали звіти в паперовому вигляді, то зайшовши до електронного кабінету, можна побачити всі звіти, що були подані раніше.




На справді, при сплаті податків дуже часто виникають ситуації, коли податки не надходять до бюджету смт, району, області чи держави. На те є певні причини: помилка оператора банку чи власна недбалість, зміна банківських рахунків і т.п. Інколи просто необхідно звірити переплату по кожному податку. Все це просто зробити з даних про сплату платежів.




При відсутності боргу можна навіть замовити довідку про відсутність податкового боргу.

Зменшуючи особистий контакт податківців з платниками податків Асканія-Нової, можна економити свій час, нерви та кошти. Разом з тим знижується вірогідність вимагання і отримання хабарів. Звісно, що в даному матеріалі не можливо охопити всі моменти використання електронного кабінету. При виникненні питань звертайтесь до інформаційного довідкового центру ДФС 0 800 501 007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів - за тарифами операторів мобільного зв’язку).

Прес служба громади


18.12.2018р.


172100









Поділіться сторінкою в соцмережах:
  Закрити  
  Закрити