{З днем спорту|З днем фізкультури|Фізкульт Ура}, Атамань

Минули {часи|роки}, коли спорт у Атамані був {масовим|багаточисельним}. Хай як не критикують {жителі|люди} радянську {владу|епоху|культуру} спортивне життя було на {той час|ті часи} {на дуже високому рівні|в моді}. Згадайте {фізкультуру|урок фізкультури} в {школі|радянський час|радянську епоху}. {Учні|Діти} з довідкою про недопущення до {нормативів|навантажень} були скоріше {винятком|виключенням} серед групи {дітей|школярів}. {Зараз же|Сьогодні|В наші дні} майже половина {дітей|школярів} не допускаються до {фізичних|сильних} навантажень через різноманітні {хвороби|проблеми зі здоров'ям}. Сам {вчитель|керівник} не має права {вимагати|просити} від учнів нормативів по силових {вправах|навантаженнях}. {Відмінну|Добру} оцінку будуть ставити лише за те, що {учні|діти} приходять у {спортивній формі|спортивному одязі}. Що заважає {жителям|людям|дітям} Атамані бути фізично кріпкими? Можна {постійно|завжди} списувати поганий стан здоров'я на радіацію від аварії на {Чорнобильській АЕС|ЧАЕС}. Але кожен з них {має право вибирати|вибирає} те, як йому жити фізично і який вести спосіб життя. Або наїстись {зайвих харчів|багато їжі|до нестями}, додавши міцного алкоголю. Або {влаштувати|зробити} {маленьку|невелику} дієту і пробігти {зайвий|короткий} шлях, хоча б по дорозі {додому|на роботу|подорожуючи}. Або {цілий|кожний} вечір {провалятись|валятись} на дивані перед телевізором чи ПК. Або {піти|лягти} спати раніше, щоб на {завтра|ранок} мати здоровий вигляд. Скільки б не {побудували|будували} {лікарень, |} {спортивних шкіл|спортшкіл}, закладів оздоровлення {та відпочинку|} у Атамані, {фізична культура|здоров'я} людей буде залежати тільки від {них|них самих}. Хто {керує|господарює} Атаманем, фізичною {культурою|підготовкою}, спортом? Ні, не влада. Цим керують самі {жителі|люди}, що, {можливо|ймовірно|схоже}, несвідомо, попали під вплив інших цінностей. Здоров'я стало не в {моді|тренді}. Його {звикли|навчились} купувати в аптеках і лікарнях. Замість того, щоб займатись {спортом|собою} і слідити за харчуванням. Що {дорожче|цінніше}? Не багато {людей|жителів} у Атамані є, що тримають на висоті свою {фізичну|спортивну} {культуру|підготовку}. {Радує|Добре} те, що до них {додались|приєднались} {молоді люди|юнаки|хлопці|хлопці та дівчата} і розвивають новий напрямок спорту - {workout|street workout}. Це той {масовий|багаточисельний} вид спорту, що не потребує зайвих витрат. Турнік, бруси, віджимання від полу, біг. {Результат|Ефект} від занять дає приклад іншим {жителям|людям|мешканцям|юнакам}. {Можливо|Ймовірно}, вони {замисляться|задумаються} над собою. А чи правильно вони живуть? Їм же ще не одне покоління {вирощувати|ростити} і передавати в майбутнє найкращі гени. Вони і визначать подальший розвиток {населення|жителів|мешканців|громади|людей} не тільки Атамані, а й цілої {країни|держави}.


12.09.2015р.


19000









Поділіться сторінкою в соцмережах:
  Закрити  
  Закрити