{Ви готові перейти до іншого мобільного оператора?|Міняєте оператора, номер залишається|Який оператор найкращий у Більче-Золотому?|2% жителів Більче-Золотого готові змінити оператора}

Ще одним каменем спотикання на шляху до заможного життя мешканців Більче-Золотого є відсутність здорової конкуренції на ринку мобільних послуг. Київстар, Лайфсел, Водафон замикають трійку постачальників мобільного зв’язку. Про який розвиток телекомунікаційних послуг може йти мова, якщо Україна – єдина країна в Європі, для громадян якої не підключена послуга по закріпленню номеру телефону при переході до іншого оператора. Це прив’язує кожного жителя Більче-Золотого до оператора, який не поспішає знижувати ціни на послуги, бо знає, що абоненти нікуди не підуть. Переважна більшість мешканців селища цінує зв'язок з дорогими людьми і не наважується змінювати свій номер. Це замкнуте коло ніколи не розірвалось би, якщо…

Світова цивілізація з самого початку розвитку мобільної індустрії передбачила такий гачок для абонентів своїх операторів. Тому уряди більшості країн лобіювали інтереси простих людей і запроваджували послугу зі збереження номеру телефона при переході до іншого мобільного оператору. Це відбулось у Великобританії (1999р.), Німеччині та Італії (2002р.), Франції та США (2003р.), Польщі (2006р.), Білорусі (2012р.), Росії (2013р.). В Україні процес підключення такої послуги розпочнеться орієнтовно з лютого 2019 року. А міг би розпочатись ще декілька років тому. Не треба ще раз тицяти пальцями, щоб дати зрозуміти, хто ставив палки в колеса такому нововведенню. Навіть ключові ЗМІ не піднімали це питання на високому рівні, адже тема ця глибоко завуальована в невідомих надуманих складнощах. Вказують на судові тяганини між учасниками тендеру, тепер технічні проблеми. Віримо, що крапка в цьому питанні нарешті буде поставлена.

Є декілька міфів, що ускладнюють цей довготривалий процес. Кажуть, що по-необізнаності можна буде витратити всі гроші, бо номер оператора не відповідатиме фактичному номеру. В такому разі не хвилюйтесь, для таких абонентів буде лунати голосове попередження при наборі номеру, який не співпадає з номером оператору. Сам перехід після ідентифікації абонента займе декілька годин, а не діб, як лякають деякі «експерти». Плата за послугу по зміні оператора також буде достатньо помірною, вона точно покриє всі надмірні витрати, що були нараховані попереднім оператором. Громадська необізнаність жителів Більче-Золотого створює гальма для їх повноцінного розвитку. Небажання щось змінювати в своєму житті ще більше ускладнює ситуацію. Боротись за свої права потрібно.

Прес служба громади


07.07.2018р.


107636









Поділіться сторінкою в соцмережах:
  Закрити  
  Закрити