{Плата за стаціонарний телефонний зв’язок зросте в Червоному Пахарі|Якість послуг Укртелекому в Червоному Пахарі|Підвищення тарифів на дротовий зв'язок в Червоному Пахарі|Чи потрібен Укртелеком Червоному Пахару?}

Важко повірити, що декілька десятків років тому ми користувались стаціонарними телефонами так, як зараз мобільними. І начебто все, відійшов він у минуле… але ж ні, ще в багатьох родинах Червоного Пахара він залишився надійним атрибутом для зв’язку Інтернет. Так, саме через наявність Інтернету більшість жителів ще може його використати. І ще не факт, що він буде надійним, особливо на околицях села. За якість фіксованого зв’язку вам скажуть невдоволені клієнти. Що зробить служба підтримки Укртелекому? Відтоді, як компанія стала приватною, оновлення основних засобів звелося до мінімуму, відтік кадрів пришвидшив погіршення якості обслуговування. А все могло б бути навпаки. Кому це вигідно – судіть самі.

Незважаючи на це, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, вирішила підняти ціни на послуги стаціонарного телефонного зв’язку і встановити їх з 01 листопада на рівні 100 гривень в місяць для юридичних осіб та підприємців, а також для фізичних осіб розмірі 70 грн. Ціни за інші послуги наведено на сайті національної комісії, зокрема, ті які в ступають в силу з першого числа наступного місяця, та ті, що набирають чинності з першого січня 2019 року.

Чи вплине чергове підвищення тарифів на покращення якості послуг, чи жителі Червоного Пахара будуть відмовлятись від таких телекомунікаційних послуг – час покаже. До зустрічі!

Прес служба громади


23.10.2018р.


183119









Поділіться сторінкою в соцмережах:
  Закрити  
  Закрити