{Плата за стаціонарний телефонний зв’язок зросте в Дев'ятирі|Якість послуг Укртелекому в Дев'ятирі|Підвищення тарифів на дротовий зв'язок в Дев'ятирі|Чи потрібен Укртелеком Дев'ятиру?}

Важко повірити, що декілька десятків років тому ми користувались стаціонарними телефонами так, як зараз мобільними. І начебто все, відійшов він у минуле… але ж ні, ще в багатьох родинах Дев'ятира він залишився надійним атрибутом для зв’язку Інтернет. Так, саме через наявність Інтернету більшість жителів ще може його використати. І ще не факт, що він буде надійним, особливо на околицях села. За якість фіксованого зв’язку вам скажуть невдоволені клієнти. Що зробить служба підтримки Укртелекому? Відтоді, як компанія стала приватною, оновлення основних засобів звелося до мінімуму, відтік кадрів пришвидшив погіршення якості обслуговування. А все могло б бути навпаки. Кому це вигідно – судіть самі.

Незважаючи на це, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, вирішила підняти ціни на послуги стаціонарного телефонного зв’язку і встановити їх з 01 листопада на рівні 100 гривень в місяць для юридичних осіб та підприємців, а також для фізичних осіб розмірі 70 грн. Ціни за інші послуги наведено на сайті національної комісії, зокрема, ті які в ступають в силу з першого числа наступного місяця, та ті, що набирають чинності з першого січня 2019 року.

Чи вплине чергове підвищення тарифів на покращення якості послуг, чи жителі Дев'ятира будуть відмовлятись від таких телекомунікаційних послуг – час покаже. До зустрічі!

Прес служба громади


23.10.2018р.


55173









Поділіться сторінкою в соцмережах:
  Закрити  
  Закрити