День туризму {у місті| - теж свято|}

{Починаючи з|З} 1998 {року|р.} в {Україні|країні} {святкується|відзначається} День туризму. {Кожен|Пересічний} {мешканець|житель} міста {бодай|хоча б} {один |}раз {на|у} рік {виїздить|виходить} за межі {свого|рідного} населеного пункту. Навіть вирушаючи у {поїздку|відрядження} по справам у {найближче|сусіднє} велике місто чи маленьке село, {люди|пасажири|подорожуючі} {завжди|іноді} знаходять {час|хвилину}, щоб {озирнутись|оглянутись} навколо. {Побачити|Рогледіти} {щось|дещо} нове, {перепочити|перекусити}, набратись нових сил. {Ось так|Так} {виник|зародився} туризм. {Ідея|Спокуса} {відвідувати|побачити} {нові|гарні} краєвиди, {архітектурні форми|історичні споруди} не давала покою багатьом {подорожуючим|туристам}. Тому вони вирушали в дорогу на {великі|далекі} відстані, поєднуючи {спорт|фотографування}, {культурологію|краєзнавство} і відпочинок. Таких активних {туристів|подорожуючих} в{ Україні| країні| місті Комсомольськ} не так вже й багато. {Переважна більшість|Більшість} {громадян|жителів|людей|мешканців} віддає перевагу {тижневим|коротким} {поїздкам|походам} в Карпати, на {узбережжя|береги} Чорного і Азовського морів. Ще частіше {відпочивають|проводять час} {люди|жителі|мешканці} Комсомольська на вихідних у парку, біля річки. Що кому {ближче|краще|зручніше}.

{Розвиток|Популяризація} {туризму|туристичного бізнесу} в Комсомольську багато в чому залежить від самих його {громадян|жителів|людей|мешканців} та {місцевої|міської} влади. В якому {стані|вигляді} знаходяться {історичні|культурні} {пам’ятки|будівлі}? Чи {впорядкована|облаштована} територія біля масового відпочинку людей, {дітей|гостей міста}? На якому рівні тримаються {заклади харчування|їдальні|кафе}, де є найближчий готель? Хтось {розробляв|створював} туристичні маршрути, {які|чи} {існують|є} {шляхові|дорожні} сполучення і реклама всіх {існуючих|наявних|місцевих} об’єктів туризму? Це {ключові|основні|базові} питання, що мають бути {вирішені|на постійному контролі} в плані {розбудови|розвитку} {сучасного|місцевого} туризму. В місті є завжди {цікаві|дивовижні} місця, які з боку {пересічного|кожного} {мешканця|жителя|проживаючого} не є занадто {особливими|привабливими}. Тільки туристичний бізнес {вносить|внесе} певну родзинку {простим|звичайним} {речам|місцям}, які потім {виявляться|стануть} привабливими для {подорожуючих|туристів}. Нові {враження|вподобання}, приємний відпочинок, гарні спогади змусять гостей {повертатись|повернутись} знову і знову у улюблене місто.


27.09.2015р.


160927


Поділіться сторінкою в соцмережах:
  Закрити  
  Закрити