{Кому задати запитання в Малоярославці Другому?|Хто відповість на питання жителів Малоярославця Другого?|Як працює сервіс «Запитань-Відповідей» в Малоярославці Другому|Перевірений сервіс пошуку в Малоярославці Другому}

Які б не були ідеальні алгоритми пошукових систем, вони ніколи не врахують потреби місцевого пошуку. Світова павутина ще не знайшла відповідей, які стосуються всіх деталей нашого села. А питань може бути багато. Особливо в гостей чи звичайних туристів. Хто може допомогти знайти, де живе місцева знахарка? Як перейменували вулиці? Розклад руху маршруток. Де знаходиться поховання земляків в Малоярославці Другому? Для таких запитань ані Гугл, ані Яндекс не відображає результатів, бо не знає, до якого населеного пункту вони відносяться. На сайті Малоярославця Другого вже давно існує розробка «запитань – відповідей», що вирішує проблему місцевого пошуку. Задати питання можна без реєстрації, тобто анонімно. А якщо ви зареєстровані, то можна відправляти питання прямо від свого імені.


Запитань може бути багато, всі вони розміщуються в часовій послідовності зверху сторінки Малоярославця Другого. Ось примірний вигляд запитань типового села нашого сайту.


Відповідати на запитання може кожен зареєстрований учасник сайту. При цьому запитання з відповіддю переноситься нижче – на форум Малоярославця Другого. Всі, хто підписались на оновлення сторінки села, отримають сповіщення на електронну адресу щодо збереження відповіді на форумі. Для того, щоб підписатись на оновлення сторінки, варто ввести свій е-мейл знизу форуму. Без підписки на оновлення сторінки радимо вказувати ваші контакти, щоб тоді легко можна було з вами зв’язатись.

Самі запитання переносяться з верхньої частини сторінки на форум, якщо воно розміщено надто довго без відповіді. Бувають випадки, коли потрібно видалити непристойне чи неактуальне запитання. Це може зробити кожен зареєстрований учасник. Для цього потрібно дати на нього банальну відповідь і видалити його з форуму як власний запис.

Для більшого обговорення і розвитку сайту Малоярославця Другого давайте своєчасно відповіді на поставлені запитання. Тоді користувачів значно побільшає. Разом можна буде долати всі перешкоди в напрямку покращення інформаційної обізнаності населення села.

Прес служба громади


11.01.2019р.


53033









Поділіться сторінкою в соцмережах:
  Закрити  
  Закрити