{Права жителів Нагірного в лікарні|Хвороби жителів Нагірного приховані|Право на захист інформації про стан здоров’я пацієнтів|Як добре ви знаєте свої права пацієнта?}

Відстоюючи права жителів Нагірного, сьогодні ми поговоримо про медицину. А точніше, про права пацієнтів при відвідуванні лікарень. Адже, як показує практика, більшість елементарних правил поводження в лікарні ми просто не знаємо, медперсонал з різних причин теж не дотримується етичних норм своєї поведінки, особливо, коли справа йде про конфіденційність інформації. Якщо на рівні міністерства охорони здоров’я ще не поширили відповідні інструкції, то ми спробуємо донести до читачів інформацію про права жителів Нагірного у сфері медицини. Про що йде мова?

Часто на прийомі до лікаря нам пропонують заходити з іншими пацієнтами, щоб пришвидшити прийом. Цей випадок дозволяється застосовувати тільки у фізіотерапевтичних кабінетах, стаціонарі та у стоматологів. Медичні сестри можуть на увесь коридор голосно питати дані пацієнтів про персональні дані при здаванні сечі чи інших аналізів. Цього робити не можна, щоб не порушити конфіденційність інформації. Взагалі результати аналізів повнолітня особа може отримати або сама або її наречений / наречена. Навіть роботодавець та навчальний заклад в жодному разі не може вимагати від лікарні результатів аналізів. Тільки для професій зі спеціального списку, де вимагається наявність медичної книжки, необхідно проходити медичний огляд за певним графіком (раз у рік, як правило). При відвідуванні лікаря двері інколи бувають відкритими. Тож пацієнти вправі вимагати закрити їх, щоб ніхто інший не почув проблеми здоров’я. Питання народження в одному пологовому залі теж неприпустимо. Це не просто заважає, а послаблює концентрацію зусиль матерів до легкого народження дітей. Право на конфіденційність інформації поширюється також і на неповнолітніх осіб. Ніхто не може примусити дітей проходити медогляд в одному кабінеті разом. Винятки допускаються при згоді батьків на колективний медогляд.

Маючи на озброєнні таку інформацію можна стверджувати, що тепер Нагірним не будуть ходити плітки про стан здоров’я його жителів. А ми й надалі будемо стояти на варті інтересів не тільки пацієнтів лікарень, а й простих людей, що через необізнаність почуваються пригніченими і залежними. Будьте здорові!

Прес служба громади


14.08.2018р.


105458









Поділіться сторінкою в соцмережах:
  Закрити  
  Закрити