|
³ Topic: Безоплатна приватизаціяТараканова О.О. О Г О Л О Ш Е Н Н Я Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 5 серпня 2009 р. № 844 „Деякі питання реалізації права власності на землю громадянами України у 2009 році” визначено спрощену процедуру безоплатного оформлення та видачі громадянам України у 2009 році державних актів на право власності на земельні ділянки для будівництва та обслуговування жилого будинку і господарських будівель, ведення особистого селянського господарства в межах населених пунктів та садівництва у розмірах, визначених ст.. 121 Земельного кодексу України. Просимо всіх громадян, які не скористалися правом безоплатної приватизації звернутися до сільської (міської) ради за місцем розташування земельної ділянки із заявою про видачу державного акту на право власності на земельну ділянку. До заяви додається: - копія паспорта; - копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера в податковій інспекції; - копія рішення сільської (міської) ради щодо передачі земельної ділянки у власність відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 26 грудня 1992 р. №15-92 „ Про приватизацію земельних ділянок” У випадку, якщо рішення про передачу земельної ділянки у приватну власність приймалось відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 26.12.1992 №15-92 „Про приватизацію земельних ділянок” на користь особи, яка померла, то до комплекту документів заявника додається нотаріально посвідчена копія свідоцтва про право на спадщину. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №901 від 26.08.2009р. у разі надходження від громадян, які отримали у користування земельні ділянки до набрання чинності діючим Земельним Кодексом України, але рішення про безоплатну передачу цієї ділянки у власність громадянина прийнято не було, дані рішення невідкладно повинні бути прийняті на позачергових сесіях. Відділ Держкомзему у Носівському районі Обговорення Всеукраїнськоі наради з організації безоплатної видачі громадянам актів на землю 11 вересня 2009 року за участю Прем”єр Міністра України Тимошенко Ю.В. проводилась Всеукраїнська нарада з організації безоплатної видачі громадянам Державних актів на право власності на землю. В нараді брали участь представники управлінь, відділів Держкомзему, центрів Державного земельного кадастру, інспекції з використанню та охорони земель всіх рівнів. Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17 червня 2009 року №743-р схвалено Концепції Державної цільової програми розвитку земельних відносин в Україні на період до 2020 року. 5 серпня 2009 року №844 прийнята Постанова Кабінету Міністрів України „Деякі питання реалізації права власності на землю громадянами України у 2009 році”. Дана постанова передбачає порядок безоплатних оформлення та видачі громадянам України у 2009 році державних актів на право власності на земельні ділянки. Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 5 серпня 2009 р. № 844 визначено спрощену процедуру безоплатного оформлення та видачі громадянам України у 2009 році державних актів на право власності на земельні ділянки для будівництва та обслуговування жилого будинку і господарських будівель, ведення особистого селянського господарства в межах населених пунктів та садівництва у розмірах, визначених ст.. 121 Земельного кодексу України. Просимо всіх громадян, які не скористалися правом безоплатної приватизації звернутися до сільської (міської) ради за місцем розташування земельної ділянки із заявою про видачу державного акту на право власності на земельну ділянку. До заяви додається: - копія паспорта; - копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера в податковій інспекції; - копія рішення сільської (міської) ради щодо передачі земельної ділянки у власність відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 26 грудня 1992 р. №15-92 „ Про приватизацію земельних ділянок” У випадку, якщо рішення про передачу земельної ділянки у приватну власність приймалось відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 26.12.1992 №15-92 „Про приватизацію земельних ділянок” на користь особи, яка померла, то до комплекту документів заявника додається нотаріально посвідчена копія свідоцтва про право на спадщину. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №901 від 26.08.2009р. у разі надходження від громадян, які отримали у користування земельні ділянки до набрання чинності діючим Земельним Кодексом України, але рішення про безоплатну передачу цієї ділянки у власність громадянина прийнято не було, дані рішення невідкладно повинні бути прийняті на позачергових сесіях. Відділ Держкомзему на підставі акту-приймання отримує від органів місцевого самоврядування заяви громадян про видачу державного акту і робить відмітку на другому екземплярі заяви громадянина про присвоєння реєстраційного номера, яка повертається через орган місцевого самоврядування до громадянина. Після цього укладається договір з центром державного земельного кадастру на розроблення технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право на земельну ділянку та договір з Носівським відділенням Чернігівської регіональної філії центру ДЗК про надання послуг з ведення державного реєстру земель та про реєстрацію державного акту. Договір з розроблення технічної із землеустрою та договір про реєстрацію державного акта укладаються на кожну земельну ділянку окремо. Виконавець протягом 10-ти робочих днів з дня укладання договору про розроблення технічної документації проводить аналіз документів, виконує необхідні обстежувальні, польові та камеральні роботи, складає кадастровий план земельної ділянки. Технічна документація складається у двох примірниках. У випадку виявлення невідповідності площі, зазначеної у рішенні про передачі у приватну власність земельної ділянки її фактичному розміру, визначеного за результатами кадастрової зйомки, документи повертаються за актом приймання-передачі органу місцевого самоврядування для прийняття рішення про уточнення площі земельної ділянки заявника. У разі прийняття обмінного файлу структурним підрозділом Центру ДЗК здійснюється заповнення бланків державних актів , які разом з технічною документацією передаються за актом приймання –передачі Замовнику для підписання. Видача державного акту на право власності на земельну ділянку здійснюється представником Носівського відділення Чернігівської регіональної філії центру ДЗК у строк, що не перевищує 30 робочих днів після надходження заяви про його видачу . Фінансування робіт та послуг , пов”язаних з оформленням та видачею державних актів на право власності на земельну ділянку , здійснюється замовником за рахунок коштів державного бюджету (Стабілізаційний фонд). Відділ Держкомзему у Носівському районі |
³ Topic: Безоплатна приватизаціяТараканова О.О. знаходиться відділ Держкомзему у Носівському районі |
|
Close |