{Банк загублених речей Верхнього Токмак*Першого|Де шукати загублені речі в Верхньому Токмак*Першому|Що робити з загубленими речами в Верхньому Токмак*Першому?|Укрзалізниця і загублені речі жителів Верхнього Токмак*Першого} Питання загублених речей вже не один рік турбує громаду Верхнього Токмак*Першого. Всі ми кудись поспішаємо, буваємо розгубленими, незібраними і неуважними. Як наслідок, втрачені речі на вулицях села, державних установах, приватних будинках. З останнім варіантом проблем виникнути не повинно – загублені речі вдома, у родичів чи знайомих рано чи пізно знайдуться. Серед вулиць Верхнього Токмак*Першого можна шукати речі в тому випадку, якщо ви впевнені в приблизному їх місці втрати і пройшло небагато часу. Загублені речі в державних установах не можуть так просто зникнути безслідно. Має бути складений акт знахідки, річ передається до відповідної кімнати зберігання. Проблема заключається в тому, що не всі державні органи на місцях мають інструкції, як діяти в подібних випадках. Має бути присутня певна мораль і виховання службовців, щоб повернути знайдені речі, особливо цінні. В Верхньому Токмак*Першому також немає централізованої бази зберігання загублених речей. Причиною цього є не сумісно висока ціна платників податків за такі послуги. Добровільно виділяти житло під знайдені речі теж ніхто не стане. Значно може допомогти власнику загубленої речі розміщення оголошення на нашому сайті Верхнього Токмак*Першого чи іншій місцевій пресі. Ви можете самі розмістити оголошення, якщо знайшли цінні речі, особливо документи. Тепер давайте ознайомимося, як «Укрзалізниця» організовує роботу по втрачених речах. Отже, брати чужі речі працівникам УЗ категорично заборонено, для цього має бути складений акт з детальним описом втраченого предмета, часу та місця, де його було знайдено. Якщо ви забули речі в потязі, необхідно написати заяву начальнику тієї станції, де ви вийшли з поїзда. В заяві треба вказати всі деталі загубленої речі, поїзда та найближчу станцію, де працівники УЗ можуть її забрати. При втраті речей на станцій вони будуть зберігатись там же в спеціальному місці. Пасажири зможуть забрати свої речі з документом, що посвідчує їх особу, описом загубленої речі та обставин їх втрати. Про загублені чи забуті речі на «Укрзалізниці» кожен житель Верхнього Токмак*Першого може повідомити контакт центр по безкоштовному номеру телефону 0 800 50 31 11. Частіше за все гублять речі у великих містах. За статистикою лише п’ята частина власників звертається до «Укрзалізниці», бо не знає про цей корисний сервіс. Тепер наше завдання виконано. Ми довели до вашого відома ще одну цінну інформацію. На все добре! Прес служба громади 26.02.2019р. 153383 |
Поділіться сторінкою в соцмережах:
Закрити |