{Як зменшити аварійність на дорогах Загальної Користі?|Як правильно робити дороги в Загальній Користі?|Хто відповідає за безпеку на дорогах Загальної Користі?|Оновлення доріг в Загальній Користі, як правильно?}

Питання безпеки на дорогах Загальної Користі відіграє велику роль в житті нашої громади. Від нього залежить не тільки цілісність наших транспортних засобів, а й здоров’я та життя всіх учасників дорожнього руху. Про аварійність на дорогах досить часто говорять вже після утворення ДТП. Як то кажуть, коли далі відступати нікуди. Натомість, варто думати про безпеку на дорогах ще задовго до їх ремонту. Тобто на стадії проектування. Саме такий підхід до вирішення проблем з безпекою руху застосовують у Швеції, де аварійність на дорогах найнижча в Європі. Там питання відповідальності за аварійність на дорогах перекладається не тільки на учасників дорожнього руху, а на всіх громадян, що причетні до побудови та обслуговування дорожньої інфраструктури.

Для чого цей допис? Зараз в Україні йде оновлення дорожнього покриття. Помірними темпами справа зрушується і в Загальній Користі. Якщо до справи підійти комплексно і продумано, то аварійність на дорогах буде значно меншою. Не можна вирішувати питання тільки в напрямку звуження дорожнього покриття, на європейську кальку. Створення додаткових місць для велосипедистів теж добре. Але має бути тотальних контроль над місцевими грошима з боку самих жителів Загальної Користі. Ми вже писали статтю про сайт «Прозоро», там можна шукати інформацію по запланованих та витрачених коштах на будівництво доріг. І це ще не все. В Швеції ведуть проектування самих вулиць таким чином, щоб відгородити транспорт від всіх можливих елементів зіткнення. Навіть перехрестя там роблять круговими, бо водії на них знижують швидкість. Посеред доріг автомагістралей зведені металеві троси, що перешкоджають водіям виїхати на зустрічну смугу руху. Обмеження швидкості контролюється камерами, які не завжди ввімкнені. Тобто водії не знають, коли їх знімають і прагнуть якомога частіше притримуватись невеликої швидкості. Система стимулювання до порядку дієвіша, ніж типовий контроль і сплата штрафу. У водіїв, що спіймались за кермом в нетверезому стані, навіть не забирають права. Спочатку пропонують встановити на авто Alcolock – замок на запалення, що спрацьовує після кожної перевірки водія на предмет вживання алкоголю.

До деяких новацій нашим учасникам дорожнього руху ще рости і рости. Але ж ДТП у Загальній Користі трапляються по вині самої дорожньої служби. Вибоїни на дорогах створюють аварійну обстановку в декілька разів вищу, ніж всі інші фактори разом взяті. Згадайте ще зиму, ожеледицю і всі негаразди разом узяті. Але ми віримо в те, що нарешті прийде час, коли дороги в селі будуть зроблені по толку. Ми віримо в сумлінність всіх учасників дорожнього руху на предмет дотримання правил і поведінки на дорогах. Бажаємо всім рівних доріг!

Прес служба громади


09.07.2018р.


23946









Поділіться сторінкою в соцмережах:
  Закрити  
  Закрити