Вопросы-ответы Интервью Все записи

3

Марченко Петро, пользователь 1ua
Петро Марченко

Испытания ядерного оружия, проводившиеся в течение 40 лет на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне, причинили невосполнимый ущерб здоровью людей и окружающей природной среде, вызвали рост общей заболеваемости и смертности населения. Вся территория Семипалатинской и прилегающие к полигону районы Павлодарской, Восточно-Казахстанской и Карагандинской областей признаны зоной экологического бедствия.

Все более пагубно сказываются отдаленные последствия ядерных испытаний, которые передаются из поколения в поколение.

15 июля 2016

Марченко Петро, пользователь 1ua
Петро Марченко

\'\'

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про внесення змін до Закону України \'Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи\' щодо усунення дискримінаційного ставлення до громадян, які брали участь у ліквідації наслідків інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях та військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї

(Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 23, ст.476)

Верховна Рада України постановляє:

I. Внести до Закону України \'Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи\' (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 13, ст. 178 із наступними змінами) такі зміни:

1. Частину першу статті 1 викласти в такій редакції:

\'Закон спрямований на захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та розв’язання пов’язаних з нею проблем медичного і соціального характеру, що виникли внаслідок радіоактивного забруднення території; громадян, які постраждали внаслідок інших ядерних аварій та випробувань, військових навчань із застосуванням ядерної зброї, та розв’язання пов’язаних з цим проблем медичного і соціального характеру\'.

2. Назву розділу II доповнити словами \'інших ядерних аварій та випробувань, військових навчань із застосуванням ядерної зброї\'.

3. У статті 9:

назву та абзац перший після слів \'Чорнобильської катастрофи\' доповнити словами \'інших ядерних аварій та випробувань, військових навчань із застосуванням ядерної зброї\';

доповнити пунктами 3 і 4 такого змісту:

\'3) громадяни, які брали безпосередню участь у ліквідації інших ядерних аварій та їх наслідків, у ядерних випробуваннях, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт;

4) громадяни, які постраждали від радіоактивного опромінення внаслідок будь-якої аварії, порушення правил експлуатації обладнання з радіоактивною речовиною, порушення правил зберігання і захоронення радіоактивних речовин, що сталося не з вини потерпілих\'.

4. У статті 14:

назву після слів \'Чорнобильської катастрофи\' доповнити словами \'інших ядерних аварій та випробувань, військових навчань із застосуванням ядерної зброї\';

частину четверту після слів \'із застосуванням ядерної зброї\' доповнити словами \'у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт\'.

5. Перше речення назви розділу IV доповнити словами \'інших ядерних аварій та випробувань, військових навчань із застосуванням ядерної зброї\'.

6. Статтю 20 доповнити частиною третьою такого змісту:

\'Пільги, передбачені пунктами 5, 7, 8, 11, 12, 20, 23 і 27 частини першої цієї статті, надаються дружинам (чоловікам), якщо та (той) не одружилися вдруге, померлих громадян, смерть яких пов’язана з участю у ліквідації інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт. Дружинам (чоловікам) зазначеної категорії померлих громадян видається посвідчення у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України\'.

7. Статті 21 і 22 доповнити частиною третьою такого змісту:

\'Пільги, передбачені пунктами 5, 7, 8, 11, 12, 20, 23 і 27 частини першої статті 20, надаються дружинам (чоловікам), якщо та (той) не одружилися вдруге, померлих громадян, смерть яких пов’язана з участю у ліквідації інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт. Дружинам (чоловікам) зазначеної категорії померлих громадян видається посвідчення у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України\'.

8. Статтю 48 викласти в такій редакції:

\'Стаття 48. Компенсації за шкоду, заподіяну здоров’ю, особам, які стали інвалідами внаслідок Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аварій та випробувань, учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, інших ядерних аварій, ядерних випробувань, військових навчань із застосуванням ядерної зброї, сім’ям у зв’язку із втратою годувальника та щорічна допомога на оздоровлення

Одноразова компенсація виплачується учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, які стали інвалідами внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасникам ліквідації наслідків інших ядерних аварій, особам, які брали участь у ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт, які стали інвалідами внаслідок відповідних ядерних аварій та випробувань, участі у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт, дружинам (чоловікам), якщо та (той) не одружилися вдруге, померлих громадян, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, участю у ліквідації наслідків інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт, сім’ям, які втратили годувальника, та батькам померлого із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, дітям-інвалідам, інвалідність яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою.

Щорічна допомога на оздоровлення виплачується громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, які брали участь у ліквідації наслідків інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт і постраждалим за інших обставин від радіаційного опромінення не з власної вини, віднесеним до категорії 1, учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, інших ядерних аварій, громадянам, які брали участь у ядерних випробуваннях, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт, і постраждалим за інших обставин від радіаційного опромінення не з власної вини, віднесеним до категорії 2 або 3, дітям-інвалідам, інвалідність яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою.

Компенсація та допомога, передбачені цією статтею, виплачуються у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України\'.

II. Прикінцеві положення

1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

2. Кабінету Міністрів України у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.

Президент України

П.ПОРОШЕНКО

м. Київ 
21 квітня 2016 року 
№ 1339-VIII

15 июля 2016

Марченко Петро, пользователь 1ua
Петро Марченко
http://zakon3.rada.g...  - в квітні місяці ц.р. П.порошенко вніс у ВР закон,але він до нас,які проживали в той час на забруднених територіях полігону ніякого відношення не має! Казахи визнали нас потерпілими,а в нашій державі - не визнають???

14 июля 2016

Марченко Петро, пользователь 1ua
Петро Марченко
Цей Закон вже для мертвих.Ви для живих ще на сьогодні прийміть! Тож ні!Зась?!
15 июля 2016
См. все 3 комментарии
Марченко Петро, пользователь 1ua
Петро Марченко
Так написали казахи для всіх людей,які на той час проживали на радіаційних територіях від дії двох ядерних полігонів: Семипалатинського та китайського біля озера Лобнор. Військова служба по їх Закону зараховувалась як 1 рік за 1,5 року.В Україні з тго часу(з 1992року) не має такого Закону!Чому???
17 июля 2016
Марченко Петро, пользователь 1ua
Петро Марченко

center;text-indent:0cm;tab-stops:center 233.85pt'>ПОЯСНЮВАЛЬНА 
ЗАПИСКА



center;text-indent:0cm'> 



center;text-indent:0cm'>До проекту
Закону України про доповнення статті 14 Закону України “Про статус і соціальний
захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”



center;text-indent:0cm'> 



Обґрунтування необхідності прийняття проекту
Закону



 



Цей проект Закону розроблено з метою
усунення соціальної незахищеності громадян України, які за часів Радянського
Союзу мешкали у Казахстані, в районі Семипалатинського ядерного полігону і, які
постраждали внаслідок радіаційного опромінення з тим, щоб надати їм відповідний
статус та пільги за методикою громадян, які постраждали внаслідок аварії на
Чорнобильській АЕС.



     Це громадяни України, які в різний час проживали, працювали або
проходили службу (в тому числі строкову) в Казахстані в зоні  ядерних випробувань, тобто в районі
підвищеного радіаційного ризику, а згодом повернулися в Україну із значними
дозами опромінення, важкими хворобами та інвалідностями.



 



В Казахстані ще 18 грудня
1992 року був прийнятий Закон “
О социальной защите граждан, пострадавших вследствие
ядерных испытаний на Семипалатинском ядерном полигоне
” і відповідно під дію цього Закону
підпадають лише громадяни Республіки Казахстан. Дія вищезгаданого Закону на
громадян України не поширюється тому, що не має відповідних міждержавних угод.
Законодавчо на сьогоднішній день це питання в Україні також не
врегульовано. 



 



Фінансово-економічне обґрунтування



Враховуючи те, що кількість
людей, які мають отримати пільги невелика, прийняття проекту потребує незначних
витрат, які не суттєво вплинуть на видаткову частину Державного бюджету
України. В той же час джерелом покриття таких витрат можуть стати збільшення
внаслідок економічного зростання доходів Державного бюджету України.



 



Прогноз соціально-економічних та інших наслідків
прийняття проекту Закону



 



Прийняття даного проекту
Закону дозволить відновити справедливість стосовно таких осіб, законодавчо
врегулювавши їх статус, надавши їм відповідні пільги і компенсації, частково
знявши при цьому соціальну напругу.



 



"Times New Roman";mso-fareast-theme-font:minor-fareast;mso-ansi-language:RU;
mso-fareast-language:RU;mso-bidi-language:AR-SA'>Народний депутат України                                         
Є.І.Кирильчук (в.о.№405)  

14 июля 2016

Марченко Петро, пользователь 1ua
Петро Марченко

center;text-indent:0cm;tab-stops:center 233.85pt'>ПОЯСНЮВАЛЬНА 
ЗАПИСКА



center;text-indent:0cm'> 



center;text-indent:0cm'>До проекту
Закону України про доповнення статті 14 Закону України “Про статус і соціальний
захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”



center;text-indent:0cm'> 



Обґрунтування необхідності прийняття проекту
Закону



 



Цей проект Закону розроблено з метою
усунення соціальної незахищеності громадян України, які за часів Радянського
Союзу мешкали у Казахстані, в районі Семипалатинського ядерного полігону і, які
постраждали внаслідок радіаційного опромінення з тим, щоб надати їм відповідний
статус та пільги за методикою громадян, які постраждали внаслідок аварії на
Чорнобильській АЕС.



     Це громадяни України, які в різний час проживали, працювали або
проходили службу (в тому числі строкову) в Казахстані в зоні  ядерних випробувань, тобто в районі
підвищеного радіаційного ризику, а згодом повернулися в Україну із значними
дозами опромінення, важкими хворобами та інвалідностями.



 



В Казахстані ще 18 грудня
1992 року був прийнятий Закон “
О социальной защите граждан, пострадавших вследствие
ядерных испытаний на Семипалатинском ядерном полигоне
” і відповідно під дію цього Закону
підпадають лише громадяни Республіки Казахстан. Дія вищезгаданого Закону на
громадян України не поширюється тому, що не має відповідних міждержавних угод.
Законодавчо на сьогоднішній день це питання в Україні також не
врегульовано. 



 



Фінансово-економічне обґрунтування



Враховуючи те, що кількість
людей, які мають отримати пільги невелика, прийняття проекту потребує незначних
витрат, які не суттєво вплинуть на видаткову частину Державного бюджету
України. В той же час джерелом покриття таких витрат можуть стати збільшення
внаслідок економічного зростання доходів Державного бюджету України.



 



Прогноз соціально-економічних та інших наслідків
прийняття проекту Закону



 



Прийняття даного проекту
Закону дозволить відновити справедливість стосовно таких осіб, законодавчо
врегулювавши їх статус, надавши їм відповідні пільги і компенсації, частково
знявши при цьому соціальну напругу.



 



"Times New Roman";mso-fareast-theme-font:minor-fareast;mso-ansi-language:RU;
mso-fareast-language:RU;mso-bidi-language:AR-SA'>Народний депутат України                                         
Є.І.Кирильчук (в.о.№405)  

14 июля 2016

Марченко Петро, пользователь 1ua
Петро Марченко

ЗАКОН РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН

от 18 декабря 1992 года №1787-XII

О социальной защите граждан, пострадавших вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне

(В редакции Законов Республики Казахстан от 09.11.1994 г. №219-XIII, 19.06.1997 г. №134-1, 17.12.1998 г. №323-1, 07.04.1999 г. №374-1, 16.11.1999 г. №480-1, 22.05.2007 г. №255-III ЗРК, 13.02.2012 г. №http://base.spinform...=49884\' style=\'color: rgb(51, 0, 102); text-decoration: none;'>553-IV ЗРК, 27.04.2012 г. №http://base.spinform...=51480\' style=\'color: rgb(51, 0, 102); text-decoration: none;'>15-V ЗРК, 03.07.2013 г. №http://base.spinform...=60887\' style=\'color: rgb(51, 0, 102); text-decoration: none;'>121-V ЗРК, 03.07.2013 г. №http://base.spinform...=60889\' style=\'color: rgb(51, 0, 102); text-decoration: none;'>124-V ЗРК, 31.03.2014 г. №http://base.spinform...=66569\' style=\'color: rgb(51, 0, 102); text-decoration: none;'>180-V ЗРК)

Испытания ядерного оружия, проводившиеся в течение 40 лет на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне, причинили невосполнимый ущерб здоровью людей и окружающей природной среде, вызвали рост общей заболеваемости и смертности населения. Вся территория Семипалатинской и прилегающие к полигону районы Павлодарской, Восточно-Казахстанской и Карагандинской областей признаны зоной экологического бедствия.

Все более пагубно сказываются отдаленные последствия ядерных испытаний, которые передаются из поколения в поколение.

Ликвидация этих последствий требует осуществления комплекса мер по лечению, оздоровлению, реабилитации, социальной защите населения и социально-экономическому развитию территории.

http://base.spinform... background-attachment: initial; background-size: initial; background-origin: initial; background-clip: initial; background-position: 0% 0%; background-repeat: no-repeat;'>

(Часть третья преамбулы документа изложена в новой редакции в соответствии с Законом Республики Казахстан от 03.07.2013 г. №http://base.spinform...=60889\' style=\'color: rgb(51, 0, 102); text-decoration: none;'>124-V ЗРК)

(см. предыдущую http://base.spinform...=18006#B3U70LALG2\' style=\'color: rgb(17, 171, 1); text-decoration: none;'>редакцию)

Глава 1. Общие положения

Статья 1. Цели и задачи Закона

Настоящий Закон признан обеспечить социальную защиту граждан, пострадавших вследствие длительных ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне.

Закон устанавливает статус граждан и классификацию территорий, пострадавших от воздействия многолетних ядерных взрывов, определяет перечень компенсаций, льгот и мероприятий по социально-экономическому развитию территории.

Статья 2. Права граждан на возмещение ущерба, причиненного их здоровью и имуществу

Категории граждан, перечисленные в http://base.spinform...=1349#A000000013\' style=\'color: rgb(17, 171, 1); text-decoration: none;'>статье 10 настоящего Закона, имеют право на возмещение ущерба, причиненного их здоровью и имуществу, в размерах, определенных http://base.spinform...=1349#A000000016\' style=\'color: rgb(17, 171, 1); text-decoration: none;'>статьями 12, http://base.spinform...=1349#A000000017\' style=\'color: rgb(17, 171, 1); text-decoration: none;'>13, http://base.spinform...=1349#A000000018\' style=\'color: rgb(17, 171, 1); text-decoration: none;'>14, http://base.spinform...=1349#A000000019\' style=\'color: rgb(17, 171, 1); text-decoration: none;'>15 настоящего Закона.

Действие настоящего Закона распространяется на граждан, проживающих в районах и городах Семипалатинской области и соответствующих районах Павлодарской, Восточно-Казахстанской и Карагандинской областей, подвергшихся загрязнению радиоактивными веществами вследствие испытаний ядерного оружия.

Граждане, выехавшие из указанных районов и городов на другое место жительства, подпадающие под действие настоящего Закона и проживающие на территории Республики Казахстан, пользуются льготами, предусмотренными настоящим Законом.

Граждане, выехавшие из указанных районов и городов на другое место жительства, попадающие под действие настоящего Закона и проживающие за пределами территории Республики Казахстан, пользуются льготами, предусмотренными настоящим Законом в соответствии с межгосударственными соглашениями.

Статья 3. Обязанности государства по обеспечению прав граждан, пострадавших вследствие ядерных испытаний

Республиканские и местные государственные органы обязаны обеспечить права граждан, пострадавших вследствие ядерных испытаний, на возмещение ущерба, причиненного их здоровью и имуществу.

Государство берет на себя обязанности по осуществлению комплекса необходимых мер и правовой защиты граждан по реализации настоящего Закона.

Глава 2. Классификация территорий, подвергшихся воздействию ядерных испытаний

Статья 4. Классификация территорий, подвергшихся воздействию радиоактивных осадков при проведении ядерных испытаний

Загрязненными территориями считаются те, на которых эффективная эквивалентная доза облучения для населения превышает 0,1 бэр за весь период испытаний.

В зависимости от величины эффективной эквивалентной дозы загрязненные территории подразделяются на:

- зону чрезвычайного радиационного риска;

- зону максимального радиационного риска;

- зону повышенного радиационного риска;

- зону минимального радиационного риска;

- территорию с льготным социально-экономическим статусом.

Виды хозяйственной деятельности и порядок ее организации, объем природопользования и экологической реабилитации территории устанавливаются Правительством Республики Казахстан.

 

Полный текст документа доступен только авторизованным пользователям!

14 июля 2016

Марченко Петро, пользователь 1ua
Петро Марченко

ЗАКОН РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН

от 18 декабря 1992 года №1787-XII

О социальной защите граждан, пострадавших вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне

(В редакции Законов Республики Казахстан от 09.11.1994 г. №219-XIII, 19.06.1997 г. №134-1, 17.12.1998 г. №323-1, 07.04.1999 г. №374-1, 16.11.1999 г. №480-1, 22.05.2007 г. №255-III ЗРК, 13.02.2012 г. №http://base.spinform...=49884\' style=\'color: rgb(51, 0, 102); text-decoration: none;'>553-IV ЗРК, 27.04.2012 г. №http://base.spinform...=51480\' style=\'color: rgb(51, 0, 102); text-decoration: none;'>15-V ЗРК, 03.07.2013 г. №http://base.spinform...=60887\' style=\'color: rgb(51, 0, 102); text-decoration: none;'>121-V ЗРК, 03.07.2013 г. №http://base.spinform...=60889\' style=\'color: rgb(51, 0, 102); text-decoration: none;'>124-V ЗРК, 31.03.2014 г. №http://base.spinform...=66569\' style=\'color: rgb(51, 0, 102); text-decoration: none;'>180-V ЗРК)

Испытания ядерного оружия, проводившиеся в течение 40 лет на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне, причинили невосполнимый ущерб здоровью людей и окружающей природной среде, вызвали рост общей заболеваемости и смертности населения. Вся территория Семипалатинской и прилегающие к полигону районы Павлодарской, Восточно-Казахстанской и Карагандинской областей признаны зоной экологического бедствия.

Все более пагубно сказываются отдаленные последствия ядерных испытаний, которые передаются из поколения в поколение.

Ликвидация этих последствий требует осуществления комплекса мер по лечению, оздоровлению, реабилитации, социальной защите населения и социально-экономическому развитию территории.

http://base.spinform... background-attachment: initial; background-size: initial; background-origin: initial; background-clip: initial; background-position: 0% 0%; background-repeat: no-repeat;'>

(Часть третья преамбулы документа изложена в новой редакции в соответствии с Законом Республики Казахстан от 03.07.2013 г. №http://base.spinform...=60889\' style=\'color: rgb(51, 0, 102); text-decoration: none;'>124-V ЗРК)

(см. предыдущую http://base.spinform...=18006#B3U70LALG2\' style=\'color: rgb(17, 171, 1); text-decoration: none;'>редакцию)

Глава 1. Общие положения

Статья 1. Цели и задачи Закона

Настоящий Закон признан обеспечить социальную защиту граждан, пострадавших вследствие длительных ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне.

Закон устанавливает статус граждан и классификацию территорий, пострадавших от воздействия многолетних ядерных взрывов, определяет перечень компенсаций, льгот и мероприятий по социально-экономическому развитию территории.

Статья 2. Права граждан на возмещение ущерба, причиненного их здоровью и имуществу

Категории граждан, перечисленные в http://base.spinform...=1349#A000000013\' style=\'color: rgb(17, 171, 1); text-decoration: none;'>статье 10 настоящего Закона, имеют право на возмещение ущерба, причиненного их здоровью и имуществу, в размерах, определенных http://base.spinform...=1349#A000000016\' style=\'color: rgb(17, 171, 1); text-decoration: none;'>статьями 12, http://base.spinform...=1349#A000000017\' style=\'color: rgb(17, 171, 1); text-decoration: none;'>13, http://base.spinform...=1349#A000000018\' style=\'color: rgb(17, 171, 1); text-decoration: none;'>14, http://base.spinform...=1349#A000000019\' style=\'color: rgb(17, 171, 1); text-decoration: none;'>15 настоящего Закона.

Действие настоящего Закона распространяется на граждан, проживающих в районах и городах Семипалатинской области и соответствующих районах Павлодарской, Восточно-Казахстанской и Карагандинской областей, подвергшихся загрязнению радиоактивными веществами вследствие испытаний ядерного оружия.

Граждане, выехавшие из указанных районов и городов на другое место жительства, подпадающие под действие настоящего Закона и проживающие на территории Республики Казахстан, пользуются льготами, предусмотренными настоящим Законом.

Граждане, выехавшие из указанных районов и городов на другое место жительства, попадающие под действие настоящего Закона и проживающие за пределами территории Республики Казахстан, пользуются льготами, предусмотренными настоящим Законом в соответствии с межгосударственными соглашениями.

Статья 3. Обязанности государства по обеспечению прав граждан, пострадавших вследствие ядерных испытаний

Республиканские и местные государственные органы обязаны обеспечить права граждан, пострадавших вследствие ядерных испытаний, на возмещение ущерба, причиненного их здоровью и имуществу.

Государство берет на себя обязанности по осуществлению комплекса необходимых мер и правовой защиты граждан по реализации настоящего Закона.

Глава 2. Классификация территорий, подвергшихся воздействию ядерных испытаний

Статья 4. Классификация территорий, подвергшихся воздействию радиоактивных осадков при проведении ядерных испытаний

Загрязненными территориями считаются те, на которых эффективная эквивалентная доза облучения для населения превышает 0,1 бэр за весь период испытаний.

В зависимости от величины эффективной эквивалентной дозы загрязненные территории подразделяются на:

- зону чрезвычайного радиационного риска;

- зону максимального радиационного риска;

- зону повышенного радиационного риска;

- зону минимального радиационного риска;

- территорию с льготным социально-экономическим статусом.

Виды хозяйственной деятельности и порядок ее организации, объем природопользования и экологической реабилитации территории устанавливаются Правительством Республики Казахстан.

 

Полный текст документа доступен только авторизованным пользователям!

14 июля 2016

Петро Мельник Свідомі, сплановані дії виконавчої влади по рейдерському захопленню нерухомості спільної комунальної власності територіальних громад Вінницької області медичних закладів набирають обертів. Події навколо ліквідації Вінницького обласного протитуберкульозного диспансеру №2 яскравий приклад цього безпрєдєла. Сьогодні очевидно, що знищення медичних закладів з метою приватизації нерухомості здійснюється Вінницькою облдержадміністрацією в тісному союзі з обласною радою. Події останнього розгляду комісією обласної ради долі тубдиспансеру показали, що влада готова на все. Задля отримання дармової землі керівництво області нехтує погіршенням епідемситуації з туберкульозу в області. Задля придушення опору працівників диспансеру цим злочинним діям директор депаттаменту охорони здоров’я Людмила Грабович послала «комісію» зафіксувати їх відсутність на робочому, в той час, коли медики перебували на засідання комісії обласної ради. Паралельно триває знищення Вінницького обласного клінічного шкірно-венерологічного та обласного лікарсько-фізкультурного диспансерів. Вражає те, що депутати обласної ради плюнули в душу своїм виборцям поставивши свої шкурні інтереси вище життя і здоров’я людей. Ці та інші неподобства є елементами медичного геноциду, розпочатого злочинним режимом Януковича, який активно продовжує місцева влада. Суть геноциду полягає в недоступності для вінничан якісної, доступної, безоплатної медичної допомоги та реабілітації, як то гарантовано Конституцією України. Влада, на базі комунальних медичних закладів, створила на території області тіньову приватну медицину, в якій пацієнт зобов’язаний оплачувати всі надані йому послуги всупереч чинному законодавству, а медики змушені, під загрозою звільнення з роботи, займатися здирництвом. А вибиті з народу мільйони, йдуть не на розвиток галузі, а в кишені можновладців. Конкретним прикладом політики, яку проводить влада, є «господарювання» Людмили Грабович. Вона, як керівник структурного підрозділу ОДА повинна створити умови для надання громадянам гарантованої державою безоплатної медичної допомоги в усіх комунальних медичних закладах Вінниччини. Натомість, всіма своїми діями свідомо порушує Конституцію та Основи законодавства України про охорону здоров’я: - руйнує мережу; - не вживає, передбачених її посадовими обов’язками заходів, для повноцінного фінансування медичних закладів, зміцнення їхньої матеріально-технічної бази, забезпечення декретованих контингентів лікарськими засобами та виробами медичного призначення, що унеможливлює надання ними передбаченої законом медичної допомоги; - будучи державним службовцем вільно і хибно трактує Конституцію та чинне законодавство України, щодо гарантій держави на безоплатну медичну допомогу; - змушує медиків займатися здирництвом; - не вживає заходів, передбачених ст.8 Основ законодавства України про охорону здоров’я для поновлення порушених прав, захисту законних інтересів та відшкодування заподіяної шкоди громадянам у сфері охорони здоров’я; - дезінформує населення про реальний стан охорони здоров’я у Вінницькій області та права пацієнтів. Вимагаємо: - відновити дію Конституції та законів України на території Вінницької області в сфері охорони здоров’я; - негайно припинити нищення мережі медичних закладів; - негайно звільнити директора Департаменту охорони здоров’я Вінницької ОДА Людмилу Грабович та притягнути її, та інших причетних до порушення законних прав та інтересів громадян у сфері охорони здоров’я осіб до кримінальної відповідальності; - забезпечити відшкодування збитків, нанесених порушенням Конституції та законодавства України в сфері охорони здоров’я громадянам на території Вінницької області та збитків нанесених проведенням медичної реформи в 2011-2014 роках у Вінницькі області. Рада Майданів Вінниччини, 22.05.2016 р. м.Вінниця, Майдан Героїв Небесної Сотні
Ссылка на источник: http://vn.20minut.ua...\' style=\'box-sizing: border-box; color: rgb(36, 106, 185); text-decoration: none; padding: 0px; margin: 0px; outline: 0px; font-size: 12px; line-height: 12px; font-family: Arial; background-image: initial; background-attachment: initial; background-size: initial; background-origin: initial; background-clip: initial; background-position: initial; background-repeat: initial;'>http://vn.20minut.ua...

24 мая 2016

Петро Мельник На 7й хв.19сек. каже,що в Криму разом із зеленими чоловічками живуть ще якісь істоти...

16 марта 2016

Вопрос
C , пользователь 1ua
C
Петро мельник малювати не вміє, бо він воїн та й писати теж, медалі в нього а в військовій справі більше муштра!
Ответ
Петро Мельник Це було в татаро-монголів так,а зараз воїн все вміє!

14 марта 2016

Петро Мельник Діду,дурню!Відчепись від мене!До Дудка йди,до ворога України!
16 марта 2016

3




  Закрыть  
  Закрыть