Питання-відповіді Інтерв'ю Всі записи

1

Запитання
Хто Ваш улюблений співак/співачка?
Відповідь
Yevgeniy Kovalev - Тіна Тернер

18 лютого 2024

Запитання
Яка Ваша улюблена тварина?
Відповідь
Yevgeniy Kovalev - Собака

18 лютого 2024

Запитання
Ви граєте в комп'ютерні ігри?
Відповідь
Yevgeniy Kovalev - Ні

18 лютого 2024

Запитання
На кого Ви рівняєтесь в житті, хто для Вас є взірцем для наслідування?
Відповідь
Yevgeniy Kovalev - Ісус Христос

18 лютого 2024

Запитання
Що хотіли б Ви змінити в людях?
Відповідь
Yevgeniy Kovalev - Нічого

18 лютого 2024

Запитання
Чи доводилось Вам працювати в торгівлі, які успіхи?
Відповідь
Yevgeniy Kovalev - Так. Дуже гарні

18 лютого 2024

Yevgeniy Kovalev Перший прес-реліз в історії був випущений трохи більше століття тому в Америці. І не дивлячись на те, що сьогодні стрічки Facebook і Twitter часто замінюють нам новинні видання, преса і раніше мала великий вплив на суспільство. А прес-реліз все ще залишився найкращим способом передати своє повідомлення ЗМІ і отримати доступ до широкої аудиторії.

Прес-реліз це …
… Інформаційне повідомлення для преси. У ньому може бути новина, анонс події, позиція по якомусь питанню або реакція на позицію. Три кити, на яких тримається будь-якій прес-реліз — це новизна, актуальність та інформативність.

Навіщо потрібен прес-реліз
Ось 4 основні завдання, з якими відмінно справляються прес-релізи.

01. Розповісти про новини широкої аудиторії і підвищити впізнаваність бренду
Історія, розказана засобами масової інформації, викликає інтерес і довіру у широкої аудиторії. Публікації в пресі допомагають привернути більше уваги, викликати суспільний резонанс і підвищити впізнаваність бренду.

02. Побудувати стійкі і успішні відносини з медіа
Журналісти шукають новини та «смачні» історії. Тому розсилка прес-релізів — справа взаємовигідна. Допомагаючи пресі знайти гідні інформаційні приводи, ви зможете побудувати успішну співпрацю з медіа партнерами.

03. Контролювати імідж і сприйняття продукту вашого бренду
Прес-реліз — це не тільки розповідь про ваш бренд, а й можливість формувати його імідж і контролювати сприйняття вашого бренду аудиторією. Розсилка прес-релізу — це спосіб захистити свій продукт, захід або позицію від невірного трактування.

04. Привести клієнтів, збільшити обсяг продажів
Нова колекція одягу, унікальна акція від авіакомпанії або запуск освітнього проекту — все це потребує реклами, а бренди — залучення клієнтів. Прес-релізи допомагають справлятися і з цими завданнями.

Але врахуйте, що тексти з прямою рекламою часто не розглядаються редакційними відділами видань, а направляються до відділу реклами та маркетингу.

5 червня 2023

Запитання
Розробників Сторінка, користувач 1ua
Сторінка Розробників
Як далеко Ви можете спланувати своє життя?
Відповідь
Yevgeniy Kovalev - 3 роки

26 липня 2022

Запитання
Розробників Сторінка, користувач 1ua
Сторінка Розробників
Чи вмієте Ви плавати?
Відповідь
Yevgeniy Kovalev - Так

16 червня 2022

Запитання
Розробників Сторінка, користувач 1ua
Сторінка Розробників
Ви гарно малюєте, охайний маєте почерк?
Відповідь
Yevgeniy Kovalev - Так

16 червня 2022


1




  Закрити  
  Закрити