|
Question
адрес кафе валентина
адрес кафе валентина
Question
откуда знаете екатериновку
откуда знаете екатериновку
Answer
Олег Сироватко Звідки Ви знаєте мене?
Question
Пане Олеже, чи можна замовити на вашому форумі розміщення рекламного баннеру? відповідь та розцінки прошу вислати на mariamredko@gmail.com
Пане Олеже, чи можна замовити на вашому форумі розміщення рекламного баннеру? відповідь та розцінки прошу вислати на mariamredko@gmail.com
Answer
Олег Сироватко Написав, чекаю відповіді
Щоб дітки вивчали мову рідну. Щоб гомоніли нею. Щоб в вечірню пору, лунали пісні, а в гуртах танці.
А дідам та бабусям світлу старіст, з добробутом, з турботами, про них, щоб вони відпочивали, радувались життю. Раділи що їх діти, онуки, правнуки живуть в достатку!
25 august 2017 |
Question
Таша Луговая Здравствуйте , я новичок на этом сайте и мне нужна помощь , не пойму никак , куда мне приходят ответы пользователей на мои вопросы , то есть сообщения ? ГДЕ ИХ ВИДНО ТУТ ? Жду вашего ответа , спасибо ! Пыталась найти техподдержку , но тщетно , поэтому пишу вам и не уверенна, что смогу и ваше сообщение найти тут !Наталья
Answer
Олег Сироватко Доброго дня. Очевидно - там де Ви і задавали питання. На ел. скриньку приходять листи - там є посилання, де відписались на запитання
Question
Не можу зареєструватися так як в списку сіл нема мого села 'Липки', а програма не пускає вписані села користувачем. Чи можливо прибрати функцію обов'язково вибрати зі списку. Завчасно дякую.
Не можу зареєструватися так як в списку сіл нема мого села 'Липки', а програма не пускає вписані села користувачем. Чи можливо прибрати функцію обов'язково вибрати зі списку. Завчасно дякую.
Answer
Олег Сироватко Без 'прописки' можна реєструватися з іншої соціальної мережі (фейсбук) або введіть інший населений пункт, як місце навчання чи відпочинку...
Question
где кладбище ?
где кладбище ?
Answer
Олег Сироватко Уточніть у місцевих
27 august 2017 |
27 august 2017 |
Question